Журнал RedHead
RedHead – щорічний корпоративний журнал компанії RedHead Family Corporation. Він орієнтований на вітчизняних та іноземних партнерів, тому поєднує контент двома мовами – російською та англійською. Цього року команда Custom Lab працювала над 16 номером видання, присвяченого підсумкам 2020 року.
Під час роботи над проєктом ми відкрили для себе величезний світ RedHead Family Corporation – сімейної корпорації, до складу якої входять кілька напрямків бізнесу, включно з нерухомістю. Проте найвідоміший бренд у складі компанії – мережа дитячих магазинів «Антошка». Минулого року бізнес відсвяткував 25-ліття. Тож частина тем цьогорічного номеру корпоративного журналу стосувалася не лише викликам і здобуткам непростого 2020 року, а й внутрішнім змінам у компанії, яка дорослішою та досвідченішою.
Цей номер зацікавить кейсами, завдяки яким компанії вдалося утримати позиції і навіть зрости у складних кризових умовах. У кожному матеріалі відчутна головна особливість, яка стала провідною для всього бізнесу RedHead Family Corporation, – глибокі сімейні цінності. А ще цей проєкт особливий для нас з погляду технічного оформлення видання. Аби задовольнити потребу у двомовному виданні, ми зробили журнал, у якому з одного боку матеріали російською мовою, а з іншого – англійською.