Буклет «Малюк Удома»

Maluk_fall2013_coverТематичний буклет на замовлення компанії Procter & Gamble під ендорсментом журналу «Домашний Очаг». У цьому буклеті є все, що необхідно знати молодим сім’ям про догляд за немовлям. У контент інтегровано інформаційно-розважальні матеріали про товари провідних брендів P&G: Ariel, Mr. Proper, Tide, Galinka тощо. Небачений для України тираж, прекрасний кейс розумного продакт-плейсменту, точне попадання в потрібну цільову авдиторію.

Компанія Procter & Gamble – у недалекому минулому провідний світовий виробник побутової хімії. Її історія налічує понад півтори сотні років. У 2012 році річний оборот становив майже $70 млрд. Орієнтовно 300 торгових марок продукції P&G представлені в 160 країнах світу. Крім побутової хімії, компанія виробляє широкий асортимент сучасних засобів для догляду за волоссям, зубні пасти, миючі засоби та дезодоранти. На українському ринку компанія P&G працює з 1990 року.

Замовник: Procter&Gamble
буклет В2С
148х210 мм
28 сторінок
2 рази на рік
150 000 примірників
Поширення в пологових будинках, супермаркетах, торгових центрах, магазинах побутової хімії
Проведені роботи: адаптація проекту для українського ринку