Буклет «Красива Мама»

KMama_coverМами не бувають некрасивими. Настрій, зовнішність, мрії, вільний час – усе це найважливіші елементи життя кожної мами, левова частка якого належить дітям. Уміти віддавати їм максимальну любов, але при цьому не забувати про себе, бути красивою й жіночною –мистецтво. Про нього в подробицях ідеться на сторінках цього тематичного буклету на замовлення компанії Procter & Gamble під ендорсментом журналу «Домашний Очаг». Небачений для України тираж, прекрасний кейс розумного продакт-плейсменту, точне попадання в потрібну цільову авдиторію.

Компанія Procter & Gamble – в недалекому минулому провідний світовий виробник побутової хімії. Її історія триває понад півтори сотні років. У 2012 році річний оборот становив майже $70 млрд. Майже 300 торгових марок продукції P&G представлені в 160 країнах світу. Крім побутової хімії, компанія виробляє широкий асортимент сучасних засобів для догляду за волоссям, зубні пасти, миючі засоби та дезодоранти. На українському ринку компанія P&G працює з 1990 року.

Замовник: Procter&Gamble
буклет В2С
148х210 мм
28 сторінок
2 рази на рік
150 000 примірників
розповсюдження в пологових будинках, фітнес-центрах, супермаркетах, торгових центрах, магазинах побутової хімії
Проведені роботи: адаптація проекту для українського ринку