Люди Ідей
Найкращий діджитал-проєкт у категорії «Бренд роботодавця» 2018 року.
180 профайлів співробітників каналу 1+1 у стилі «Правил Життя» знаменитого журналу Esquire. Кожен із них – від штатного водія й рядового кур’єра до керівника відділу маркетингу і генерального директора – абсолютно на рівних правах розкриваються в цьому проєкті як особистості.
Створенням текстового контенту, інтервʼюванням, концепцією фотозйомки, постпродакшн і загальним менеджментом процесу займався Custom Lab. Проєкт вийшов за рамки цільової авдиторії каналу 1+1: героїв проєкту на сітілайтах на вулицях міста і в метро бачили всі кияни. Тим самим переймаючись бажанням долучитися до родини 1+1.
Проєкт отримав Гран-Прі Effie Awаrds 2018.
Крім публікацій на сайті, проєкт є у вигляді публікацій в телеграм-каналі Ideas People.