Буклет «Зiрка Весни»

ZirkaVesny_2_coverТематичний буклет на замовлення компанії Procter & Gamble під ендорсментом журналу Cosmopolitan. Спрямований на цільову групу дівчат, які прагнуть бути красивими. Містить корисну інформацію про косметику, засоби гігієни та догляду за тілом, аби зберігати красу і молодість якомога довше.

У контент інтегровані інформаційно-розважальні матеріали про товари провідних брендів P & G: Camay, Always, Maxfactor, Wella тощо. Небачений для України тираж, прекрасний кейс розумного продакт-плейсменту, точне попадання в потрібну цільову авдиторію.

Замовник: Procter&Gamble
буклет В2С
148х210 мм
52 сторінки
2 рази на рік
150 000 примірників
Розповсюдження в школах, університетах, супермаркетах, торгових центрах, магазинах побутової хімії
Проведені роботи: адаптація проекту для українського ринку