Журнал JTI Inside

JTI_Inside_N10_coverДвомовний журнал для співробітників компанії Japan Tobacco International, розроблений на замовлення медіа-лабораторією Custom Lab. Новини компанії та брендів, інформація про медичне страхування та політику відпусток, матеріали, що піднімають корпоративний дух. Раніше називався JTI Field Express. На щорічному конкурсі  «Краще корпоративне медіа» журнал JTI Inside було нагороджено Гран-прі як кращий журнал для персоналу 2012 року.

Japan Tobacco International (JTI) є міжнародним підрозділом Japan Tobacco Inc., третім за величиною тютюновим виробником у світі з часткою ринку 11% і ринковою капіталізацією ипцже 32 млрд. доларів. У портфель брендів JTI входять всесвітньо відомі марки Winston, Camel, Sobranie, Glamour тощо.

Замовник: JTI Ukraine
Журнал В2Р
210х297 мм
84 сторінки
щоквартально
600 примірників
Поширення по базі «польових» співробітників
Проведені роботи: розробка концепції, майстер-макету, спільне наповнення з замовником